Číst dál: Cena za proklik v PPC na Skliku pod 1 Kč dlouhodobě?
Číst dál: Remarketing - Retargeting - jak mají vypadat reklamní texty v PPC?
Ceny za správu a vedení PPC reklam na Google i Seznamu jsou mezi agenturní konkurencí různé. Od toho vlastně konkurence je.
I k nám přicházejí klienti z regionu Prahy zejména kvůli nižším, tzv. "venkovským" cenám za služby online marketingu oproti cenám v Praze. Ale ceny by měly být nastaveny s nějakým rozumným rozptylem, který akcentuje reference a nějakou přidanou hodnotu.
PPC systém SKLIK od českého prohlížeče/vyhledávače Seznam.cz nabízí možnost získat certifikaci pro PPC agentury a garážníky, kteří klientům spravují PPC reklamy. Uvažujete o certifikaci od Skliku nebo už jí máte?
Malá rada a informace jak zvýšit efektivitu PPC reklam a být o trochu víc originálnější oproti konkurenci.
Takových tunningových tipů je celá řada. Jedním z těch oblíbených je používání tzv. proměnné KEYWORD. Znáte to a používáte toto vylepšení textů PPC inzerátů na Skliku i Adwords?
Jsme menší agentura pečující o klienty v rámci SEO a PPC reklamy. Již nejednou se nám stalo, že nám zavolal obchodník ze společnosti Seznam.cz. Představil se a spustil, že má nastarost klienta, kterému spravujeme PPC na Skliku.
Číst dál: Obchodníci Seznam.cz si "kradou" mezi sebou klienty
Seznam.cz začal ve svém reklamním systému Sklik povolovat a zobrazovat PPC reklamu s obsahem erotiky a pornografie. Tomuto "oboru" se Seznam.cz dlouhodobě v PPC vyhýbal. Je to správný krok?
Číst dál: Sklik.cz povolil erotickou a pornografickou PPC reklamu
Vyhledávač Seznam.cz provedl další zásadní změny ve svém vyhledávání. V nedávném článku jsme psali o tzv. dalždicovém vyhledávání s kterým Seznam přišel. Jak tato novinka dopadla?
Číst dál: Seznam.cz mění podobu vyhledávání podle výsledků testování uživatelů
Vyhledávač Seznam.cz, který se s vyhledávačem Google neustále přetahuje na magické hranici plusmínus 50% o lídra v ČR, přišel s několika vylepšeními a novinkami.
Některé jsou zajímavé, jiné útočí a dohání Google, jiné upadnou v zapomění. Vnímáte různé novinky na vyhledávači seznam.cz?
Jak na to, aby PPC reklama na Seznam.cz byle účinná?
Reklama na Seznam.cz se dá dělat více způsoby. Jedním z nejvíce používáných reklamních formátů na Seznamu je PPC reklama. Jak PPC reklama vypadá a kde se na Seznam.cz zobrazuje - můžete vidět třeba zde.
Internetový marketing nebo tzv. online marketing je nejdůleležitější součást komplexního balíku online reklamy a propagace firem, organizací a jednotlivců na internetu. Přesto je mezi tzv. e-podnikateli informační a občas pojmový chaos, co vlastně internetový marketing je a co všechno v sobě zahrnuje.
Číst dál: Internetový marketing - rady a info z internetového marketingu
PPC reklama umí nabídnout kvalitní a zajímavou grafickou tzv. bannerovou reklamu. Umí jí už i SKLIK od
Seznam.cz. PPC reklama tak může nabrat na své atraktivnosti a nabízí zajímavou alternativu k textové PPC reklamě. Konečně, dalo by se říci.
Číst dál: PPC reklama - banerová grafická PPC reklama na Seznam.cz
Co je Pay Per Click reklama?
Platit za tzv. prokliknutí, neboli PPC marketing je dnes docela jednoduchý. Vyhledávače jako Google, Seznam.cz nebo Bing v ČR umožňují firmám, podnikatelům, organizacím a jednotlivcům efektivní propagaci na první straně vyhledávačů v systému PPC.