Číst dál: Karty Shlell a Axigon zcela zdarma, ale ne tak úplně
Číst dál: E-shop skupiny Vivantis a.s. Chrudim prodává "smradlavé" dámské deštníky
Číst dál: Hodnocení reklamy zn. Philips na chytré osvětlení Hue
Číst dál: Nejočekávanější událost online trhu? Vstup e-shopu Amazon do ČR!
Doporučujeme článek níže, který publikoval server Lidovky.cz. Téma i obsah článku je natolik zajímavé, že níže Vám přinášíme přímý link do článku. Navíc přidáváme několik ilustrativních fotografií.
Číst dál: Toyota a její nechtěná reklama zdarma - jak na to?
Číst dál: Vyplatí se klientům platit za reklamy u tzv. "youtuberů"?
Server ihned.cz uveřejnil článek, že YOUTUBE bude mít verzi bez reklam, ale tvrdě placenou. Tato verze se blíží. Osobně z toho nejsem potěšen. Reklamy na youtube považuji za docela neobtěžující. Rozhodně lepší než platit za sledování.
Číst dál: YOUTUBE vážně uvažuje o verzi bez reklam, ale PLACENOU
Běžný uživatel internetu brouzdí týdně až po stovkách různých stránek. Obsahové spektrum je široké a funguje především na dvou zdrojových pilířích. Věříte tomu, že ať si na internetu prohlížíte cokoli, že je to anonymní a nikdo jiný o tom neví?
Číst dál: Je vaše aktivita a surfování na internetu anonymní?
Jsme malá firma, která poskytuje služby PPC reklamy a SEO optimalizace. Po pěti tučných letech ve smyslu příjmů a počtu klientů, přichází období tlaku. Tlak je prý pozitivní.
Číst dál: Dělá vám jeden klient drtivou většinu příjmů firmy? Chyba!
Občas se objeví v médiích zpráva, že nějaké regionální rádio má ekonomické problémy. Taková malá rozhlasová stanice se následně buď sloučí se skupinou zastřešující víc rádií, zkrachuje a nebo úplně ukončí své vysílání. Prostě zanikne. V ČR takto "zmizelo" několik desítek malých rozhlasových stanic. Celkem potichu a bez většího zájmu médií. Proč rádia upadají do ekonomických problémů?
Portál E15 uveřejnil zprávu, že společnost Benzina, která provozuje stejnojmennou síť čerpacích stanic mění strategii reklamy a chce oslovit mladé řidiče. Půjde na to přes adrenalin. Může se jí takový reklamní kotrmelec od agentury podařit? Myslím si, že asi ne. Proč?
Číst dál: Solečnost BENZINA mění reklamní agenturu a strategii. K dobrému?
Facebook prý rozkvétá co se příjmů týče, jako magnólie s příchodem jara...
Aspoň to tvrdí článek, který (snad ne jako PR článek) uveřejnil server ihned.cz. Na mnohé news o Facebooku začínám být ostražitý, neboť z nich zavání spíše PR než poctivost samotného obsahu. Jak to tedy s růstem FB je?
Je pondělí dopoledne a při práci na PC si pouštím jako chvilkovou kulisu TV. Automaticky tam naskočil program televizní stanice TV Barrandov. Akorát tam končil jaký si pořad a naskočila reklama. Co bylo dál?
V blogu Marka hnátka vyšel v únoru zajímavý článek, kde M. Hnátek radí e-shoperům, jak se vypořádat s následky toho, že zákazníci hledají za každou cenu - nejnižší cenu.
Musím říci, že Česká pošta si zaslouží z mého pohledu a osobní zkušenosti pochvalu. Proč? Má mohutnou outdoor i internetovou reklamu v níž má různé odvážné slogany a proklamace. Ale z mé osobní zkušenosti mohu tvrdit, že se snaží svou reklamu propojit s praxí.
Číst dál: Česká pošta mě mile překvapila, za 20 h balík na adrese!
Nejenom tzv. obtěžující internetová reklama přes celou stránku na největších tuzemských portálech je častým problémem internetu, ale také i to, že například reklama u video zpráv na idnesu a jinde, je reklamou neřízenou a necílenou.
Číst dál: Nevhodná reklama u videí na portálech jako je idnes.cz
Vlastník portálu Centrum.cz, investiční fond Warburg Pincus, se stůj co stůj snaží známý český internetový vyhledávač Centrum.cz prodat. Virtuálních zájemců se už ozvalo několik. Jedním je Google, s nabídkou nezaspal ani Seznam, pan Babiš a mnozí další. V současné době jednání stojí a čeká se, kdo svůj zájem bude prezentovat opravdu vážně.
Číst dál: Vlastník portálu Centrum.cz, fond Warburg Pincus, centrum.cz PRODÁVÁ...
Kačenka Zemanová - Americký sen, dalo by se s nadsázkou říci o dceři prezidenta ČR Miloše Zemana, kterou je Kateřina Zemanová. Či spíše podle prezidenta Miloše - Kačenka Zemanová. Tuto sympatickou a vzdělanou slečnu před časem skoro nikdo neznal.
Vtipné reklamy - těch není nikdy dost, dalo by se říci. Přinášíme vám pár úžasných internetových fotek opravdu skvělých reklam na různé výrobky a značky. Tyto reklamy se opravdu povedly a je to milé oživení internetu oproti obtěžujícím tzv. celoplošným reklamám na velkých news portálech. kreativci v reklamních agenturách jsou někdy opravdu k nezaplacení.
Reklama na internetu je má práce, reklamu v TV nemám rád, mnoho reklamních spotů mě nudí a někdy obtěžuje, vadí celoplošné reklamy na webu, otravuje mě reklama na youtube...
Ale jinak mám k reklamě zdravý postoj. A Vy?
PR, reklama, zviditelnění stránek a jména na internetu, výbuch do tmy, výkřik do tmy, bublina, mrzké zviditelnění se zadarmo,... To vše by se dalo kriticky kvitovat o jménu Tomia Okamury, který internetem, nejnověji např. na Facebooku v reklamách shání podporovatele, voliče, signatáře a dobrovolníky pro svou rádoby prezidentskou kampaň.
Mnoho lidí reklama nehledě na typ média obtěžuje. Na druhou stranu reklama v televizi, reklama na internetu či kdekoli jinde, může i zaujmout, bavit a stát se oblíbenou reklamou. Pár takových určitě každý znáte.
Nedávno byl na internetu zveřejněn článek o tom, jak všechny tuzemské i zahraniční sázkové chrání svůj byznys a tvoří jej. V článku se sice píše o sledovacím a monitorovacím systému sázkových kancelářích, kde se hlídají podezřelé výše sázek na konkrétní utkání atd.